en lång dag.

image105precis som rubriken antyder har denna dag varit ovanligt lång. den började redan klockan halv fyra med att jag steg upp hemma hos mattias, värmde en thermos te och trampade genom vallaskogen till campus och collosseum där jag mötte upp mita, valona, alex, julia och martin. vi skulle nämlish köa för biljetter till den populära kravallen valla saucer rennen, vars biljetter släpptes klockan 12 idag! morgonen på colloseum var ändå mysig och förhållandevis händelserik då vi bland annat spådde varandra, åkte på bilfärd till statoil klockan halv sex, klättrade efter skor, tittade på scrubs, läste rocky och sov.

vi fick kölapp nummer 223 (de började på 200) och gick till key och sov i två timmar innan föreläsningen klockan 10. efter den var vi åter på plats i collosseum för att först då få hämta ut våra biljetter.. och nu efter allt slit har jag dom! weej. så nu spörs det att kravallen blir jäääävligt rolig ;)

andra föreläsningen sög och sedan jobbade vi lite halvseriöst med vårt grupparbete. nu har jag ont i huvudet, är allmänt jättesunkig och ska laga POTATIS (mmuuuums) till mgi själv innan jag ska gå och sova typ. kaaanske ska jag sova hos mattias inatt :)

herregud vad jag är slut i huvudet. MEN jag är glad! det var trots allt en mysig natt/morgon! :)

Kommentera här: