marry me!

det var länge sen jag uppdaterade min giftaslista. det har faktiskt ALDRIG hänt i den här bloggen och det är rätt konstigt. i min gamla (och faktiskt fortfarande ibland uppdaterade) lunarstormdagbok förekom min giftaslista med jämna mellanrum och ständiga förändringar. för er som inte varit med under min  tid som lunarskribent (dvs ni som inte hängt med i mitt livs svängar sen 2003) kan jag berätta att en giftaslista är en lista innehållandes de fem personer som man allra helst skulle vilja gifta sig med i skrivande stund. ja, bland typ de som inte går att nå förstås. inte bland de realistiska valen, bland dem som man kanske egentligen skulle vilja gifta sig med på riktigt. nej, de som är med på giftaslistan är bara spontana val som kanske inte skulle finnas med på någon lista överhuvudtaget om man tänkte efter lite längre.. men skitsamma.

min giftaslista just nu innehåller inte så många förändringar från den senaste uppdateringen, iofs.
1. patrick kenzie. såklart. föralltid. jag har stört höga förväntningar på gone baby gone nu också. tänk om han lillebror affleck förstör min uppmålade bild av den perfekte kenzie? huu.
2. 50 cent. fatta underbart söta barn man skulle få med den snubben. då skulle han kunna betala min dator också. im laughing straight to the bank with this, typ.
3. link i zeldaspelen. alltså, inte den lille teckande ungen i typ windwaker utan link i twilight princess. jag vet inte vad det är med spetsiga öron men något är det fan!
4. alltså, jag försöker verkligen hålla honom borta från listan, men det vore fan orealistiskt; mr jack white. fan jag ljuger som placerar honom som fyra men jag ville förvåna lite för en gångs skull. jag tror inte jag har gjort någon tidigare giftaslista utan att han befinner sig högst upp.
5. en tidigare bubblare som avancerat sig upp; jakob hellman. alltså, han är inte världens snyggaste. men hans röst. och hans fotosession i skivan väcker typ en inbyggd kvinnlig drift till liv inom mig. på något sätt.

denna giftaslistas mest förvånande: xzibit och pete doherty har rasat ner från listan! och beck?
nu ska jag sätta på mig en varmare tröja innan jag fryser ihjäl.
1 linie:

skriven

haha, jag håller med dig. det är nåt med spetsiga öron: link är het! och apropå det så ska jag gå o spela zelda nu. ;D puss!

2 N/A:

skriven

men hallå?! har xzibit varit på din lista? hur gick det till?

3 lina:

skriven

amanda!! hur går det nu när du flyttat hem-i-från????

Kommentera här: