att säga hejdå till ryd.

kaffet ger mig magvärk, det är någon form av efterdyning som min kropp slänger sig med efter min magkatarr. det är inte coolt och inte okej, då kaffe på morgonen KAN vara det bästa som finns. därför dricker jag mitt kaffe ändå och blundar åt magen.

magvärken kan visserligen bero på stress och nervositet också. jag ska flytta ur mitt rum idag och jag vet inte alls hur det känns och om det kommer att gå lika smärtfritt och lätt som jag har tänkt mig. nu menar jag inte att jag är rädd för att jag kommer börja gråta av separationsångest när jag lämnar rummet, nej nej, inte en chans - jag menar snarare att det finns många faktorer som kan krångla till dagen. gick rummet igenom besiktningen? är axel där och kan flytta in norrens säng? har jag fått brev om att jag måste betala femtontusen för att jag inte städat ordentligt? hjälp.

nej det är bara att ta tjuren vid hornen och fara in! svaren kommer ju inte innan jag har förpassat mig till allsätersgatan. adios amigos we're not staying here another daaaaaaaaay!

ps. rosita är död. ds.
1 bobban:

skriven

RIP, rosita :(

2 karin:

skriven

nej, inte rosita. stackarn. och stackars mormor. rip.

Kommentera här: