lite bestyr men det ordnade sig.

hej hej hallå dagboken. idag har jag haft prov för mina stackars treor på berzan. jag trodde att de skulle lacka ur och tycka att det var typ för dåligt eller svårt, men alla satte sig snällt ner och skrev och jag tänkte om och om igen "jäklar vad jag ääälskar den här klassen", för dom är verkligen woooonderbraaaa!

kvällens spektakel har varit lika med besvär. stina är hemma från uppis och vi ska ut och skaka rumpa, men problemen hopade sig till en början. min och tias lägenhet kommer belamras av foulare som helst vill få en sista kväll för sig själva, och alla andra, ja typ verkligen ALLA i hela linköping är sjuka/hemma/opepp/på festerifest eller något liknande. vi fick inte tag på en enda pepp person att dela nattens dimmor med, och vi började tagga av.. men så ringer min mobil, och det är självaste fredrik omberg som anmäler sig som frivillig att försöka utmana smoggen tillsammans med oss, och med gemensamma krafter nästintill tvingar vi även valona att följa med oss, så nu är vi iallafall fyra stycken partysugna människor (eller nåja, tre + en påtvingat partysugen) som ska äta pizza och dricka drinkar och dansa! najs. jag är nöjd, och foul är nöjda, för då slipper dom ha mig och stina i hasorna. haha.

sååå, dags att hoppa in i duschen och bestämma kvällens utstyrsel (har hmmm två olika som jag redan använt tremiljarder gånger vardera tidigare men nåväl)
ska dock för första gången använda mig av mitt senaste inköp i jakten på det perfekta, volymfulla håret: osis+ dust it från schwarzkopf. har läst om det och det verkar lite skumt, det är ett puder man pudrar i hårbotten så ska man tydligen få värsta boost-volymen! har dock även läst om skräckexempel där folk inte kan sova på grund av öm hårbotten och hår som trillar av efter användning, men jag håller tummarna att jag inte tillhör den procenten som råkar ut för biverkningar.  jag vill ha snyggaste håret ikväll! PUSS!
1 snät:

skriven

jag har osis! det är sååå bra, man får verkligen volym och struktur och kan puffa upp det hela kvällen! kanoners!

2 Linn ♥:

skriven

jag har den! Den är superbra!

hur har dagen varit?

3 Valona:

skriven

Jag var ju visst pepp men fattig. Fick mitt csn idag dock, SHOPPING? Nununu . Herrejävlans va bakis jag äääääär

4 karinbarin:

skriven

dust it är guds gåva till människan!

5 karinbarin:

skriven

dust it är guds gåva till människan!

Kommentera här: