en och en halv vecka kvar!!

nu var det länge sedan jag såg några bilder på zack. ca en och en halv vecka är det kvar tills jag får åka och hämta honom, nästa torsdag gäller det! varje dag googlar jag runt på internet och tittar på youtube-klipp och bilder på cavalierer. såhär ser en vovvsing ut, som kommer från samma kennel som zacks pappa. de har exakt samma färg och jag misstänker att zack kommer se ut ungefär såhär när han börjar närma sig ett år:


bilden hämtad från minimax kennel


är också med och tävlar om en liten söt sele till zack, på linda bloms blogg! vore toppen om han vann en sådan ju, eftersom jag hittills bara skrapat ihop ärvda koppel och halsband :)



har fått back på uppsatsen, ska nästan börja om från scratch nu. känns segt men också som den bästa lösningen på problemet. måste jobba på som tusan nu bara så jag hinner klart innan vovven kommer, för hur mycket jobb kommer jag få gjort då liksom?
1 karin:

skriven

såå himla söt!

hur mycket ska du vara i linkan i sommar förresten? och vad ska du göra resten av tiden?

2 ola:

skriven

zack och jag kommer bli homies.

3 Valona:

skriven

fan va han är sweeeet!

4 TUMADRE svarar::

skriven

Det har inte med kameran att göra, utan med belysningen.

Jag blir tvungen att fota med befintligt ljus eftersom mina objektiv inte samspelar med kamerans inbyggda blixt, och på eftermiddagarna lyser inte solen in i vår lägenhet.

Dessa bilder är tagna bredvid två stora fönster, i motljus.

5 TUMADRE svarar::

skriven

Åh, men det hade inte skadat med en hemmastudio :D

6 Caroline:

skriven

Åh, ska ni skaffa en sådan? Åh. Nu blir ja verkligen jätteavundsjuk. Galet söt!

7 alex:

skriven

söt söt söt!!

Kommentera här: