wag the dog

tvåonhalvan a la mig och vovven, kan det bli mycket bättre? det går alltid bättre att springa MED nån och en hund är inget undantag. spurtstrid på slutet, med en mycket svårslagen konkurrent! haha. bajsstopp i en uppförsbacke var också en ny erfarenhet.. men den gav lite andrum i träningspasset! måste också säga att det gick förvånansvärt lätt.. har inte sprungit på ett tag nu, utan bara promenerat (ca 30-40 minuter per dag minst). men tydligen ger även promenader något av en grundkondition, eftersom jag inte kände mig så tung som jag brukar..?


är fortfarande ute på vfun och berzan. trivs fortfarande som fisken i vattnet men är sugen på att antingen få lite mer ansvar eller ge mig tillbaka till skolarbetet igen. misstänker dock att det kommer komma andra ljud ur tunnan om en vecka eller två när vi är mitt uppe i den värsta skolarbetsstressen.. haha. men nåväl, den dagen den sorgen. min och valonas grupp som vi ska jobba med är grymt jobbig för de har aldrig tid när vi har det och vice versa. och självklart är det alltid de som får bestämma i slutändan, vet inte riktigt varför.. det är något som de har bestämt. det kan gå mig på nerverna ibland så nu funderar jag i att strunta i grupparbetsmötet på torsdag i ren protest...

jajaaa svammel svammel. nu ska zach och jag ta oss ett välbehövligt bad (japp, även zach ska badas för han är smutsig och luktar kiss om framtassarna) och vänta hem karln i familjen, för ikväll ska vi göra egna köttbullar med potatismos och lingon. mmmumma!

(<--- bilden är tagen i somras, så vädret på bilden är lite finare än det var under löppasset idag.. men det är samma spår och samma hund och samma tjej!)
1 lillsten:

skriven

fina tjej och fin vovve!

2 julia:

skriven

skönt att passet kändes så bra! man tänker liksom inte på att promenader också ger en hel del motion!



måste säga att bilden var riktigt fin på dig och zach, du ser så fruktansvärt fräsh ut med dina fräknar och blonda hår! sedan jättegulligt leende också! saknar dig syrran. puss

Kommentera här: