anna haag och zach

ojojojOJ!!!! peppen inför klassfesten gick lite upp och ner och till sist fick synen av en sovande vovve i mitt knä mig att välja att faktiskt stanna hemma och sällskapa med honom istället för att ge mig ut och svira. och vilket bra val jag gjorde!!! anna haag i skiathlonen, vilken mästarinna! helt otroligt vilken show hon bjuder på sista 170 metrarna.. jag får gåshud varje gång de visar repriser eller ens pratar om det. ENORMT!!! det enda jag ångrar är att jag inte istället tog med mig zach ut till linghem så jag hade haft sällskap framför os, för det är trots allt roligare att skrika och heja tillsammans med någon annan än tillsammans med en kamera :P

nåväl. nu tänkte jag posta lite bilder som mattias tog med sitt nya objektiv idag när vi var ute med zach. bildregn närmare bestämt!

jag och min fina, fina vovve som fick ha jacka idag eftersom det var så kallt!

huj vad det går!

lite trött på all fotografering :P (ja det finns en hel del bilder som inte blir publicerade.. bland annat på bark. hahaha)




ensam ute i den djupa snön vid motionscentrum!


det är alltså den här "blurriga" bakgrundseffekten som är resultatet av det nya objektivet. snyggt!


glad matte. haha.


på språng igen!

den lilla hunden på prärien.

sisådär. fin hund jag har va? :) nu ska jag gå och lägga mig och läsa hjärtdjur av herta müller! puss
1 Mamma:

skriven

Ni är lika varandra :-). Puss!

Kommentera här: