kräksjukan got me till sist

uschhh. igår tog den mig. kräksjukan. jag hade på något sätt intalat mig om att jag hade klarat mig, det var trots allt två dagar sedan jag lämnade missmyra and so on.. men inte då. fy ffaaan vad jag hatar att vara sjuk! som tur var så var jag bara sjuk i en dag, idag känner jag mig mycket bättre och jag klarade mig på en kräka. haha.

i lördags var vi ute med missmyragänget och det var så fantastiskt roligt! saknar alla massor, det är tomt nu när man är hemma. johans tryckargymnasielögn <3 efterfesten! <3

nu sitter tias och jag i key och betalar räkningar. vi har ingen dator i ryd så det här kändes som en bra lösning! träffade på lotta som precis fått jobb på en skola i finspång, grattis!

och så har vi köpt corren också för julia & josefina var på framsidan :) ska bli spännande att läsa! jaja. nu orkar jag inte blogga mer. peace OUT

Kommentera här: