kaffe kaka kafka?

är liiika dålig som alltid på att plugga. jag har läst igenom alla gamla anteckningar nu och det mesta börjar komma tillbaka, samtidigt måste jag repetera minst tre gånger till innan det känns bra. fick för mig att baka kakor mitt i plugget (?!) och ägnade en kvart åt det. kanske bra ändå, nu har jag små energi-kickar i kakform att smälla i mig när det blir allt för svettigt. såhär ser således mitt plugg-bord ut just nu:


text text txt papper penna papper kaffe kaka kaffe kafka?


ska tvätta ikväll ocksååå. och packa och göra i ordning för imorn åker jag till UPPSALA för att fira valborg där. sjukt ju?! SKOJJJJ! men nu ska jag återgå till plugget, fy mig som sitter här :((
1 Matilda Barnboksillustratör:

skriven

varför blir det alltid sådär, att man kommer på att man absoluuut måste göra annat när man egentligen inte alls borde! haha! ;) gott med kakor iaf!

så du ska hit över valborg, ha så skoj! själva flyr vi fältet och drar till stockholm... hehe! (uppsala på valborg är roligast då man är student, med alla nationer och sånt där!)

2 Valona:

skriven

Fan vad du är duktig :) Massa anteckningar och grejer. Lovar att det kommer gå kanoners, du är ju gryyyyyym. Puss

3 amanda:

skriven

haha det är idas anteckningar!

Kommentera här: