tysen grejer

har hunnit med massa grejer den senaste tiden, bland annat har jag blivit rik. visserligen på lånade csn-pengar, men ändå. 

har även varit dels på lidingö, dels i dalarna. i skogen i dalarna. mys på hög nivå. och idag har vi varit i viby samt hos martin och erika på fika, skönt att iallafall ha träffat dem en snabbis innan bröllopet. jag ska nämligen på deras bröllop eftersom martin är en av mattias bästa vänner, däremot har jag aldrig träffat honom eftersom vi alltid missmatchat varandra totalt om somrarna då möjligheterna att träffas varit som störst. men som sagt: idag skedde det. martin har annars varit helt övertygad om att jag är en s.k. mållgan, alltså en låtsasflickvän, och inte finns på riktigt. idag fick han det överbevisat. 

imorgon ska mattias till umeå, över dan bara sådär. varför inte liksom? och sedan på kvällen ska vi ut till hans landställe. det knäppa är att det tar kortare tid för mattias att flyga tur och retur till umeå (dvs om man bara räknar in restiden) än det tar att åka ut till värmdö och landet. freaky. 

nu ska vi tvätta och sen sova. bilder kommer säkert nångång för jag har tagit minst tysen.

Kommentera här: