lucka 5: en bild på dig som togs i somras.

tänkte först vara lite extraordinär och hoppa över bilder från instagram eftersom de flesta redan sett dem. men så hittade jag den här och den är ju alldeles alldeles underbar. finns inte en enda bild som beskriver min fina sommar bättre. jag var pank (som vanligt) och arbetslös (som vanligt pga lat) men hade fina vänner runtomkring mig och strålande väder. stångåfestivalen gick av stapeln för andra året i rad, vi var fulla mitt på dagen och emmy tog den här bilden på mig och filip:

förutom min späckiga mage så är den så himla fin. minns att vi satt och snackade tv-spel (no shit sherlock) och emmy försökte ta icke-smickrande bilder nedifrån med fokus på våra skrev. trots det blev den här bilden bara så himla bra. lulliga, fnittriga, glada, lyckliga. några av de finaste vännerna runt omkring. sommar. knasiga idéer. livet när det är som allra bäst med andra ord.
1 olivia:

skriven

Har du gett upp luckorna? :(

2 Alex:

skriven

Ingen mer kalender?

Kommentera här: