34,7222222 ansökningar i sekunden

idag är alltså dagen då jag ska söka tre miljoner jobb. det motsvarar 34,7222222 ansökningar i sekunden vilket väl inte borde vara alltför svårt kan man tycka. 

har faktiskt lite jobbflyt för tillfället, aw-bemanningen har ringt min telefon varm och gett mig fler och fler uppdrag - tre pass nästa vecka på posten, både på vrinnevi (11-16) och på norra promenaden (05.30-08.30 samt e.m) haha galet. men jag måste tacka ja till allting känner jag, att komma tillbaka dit är mest kul ändå. vrinnevi har jag iofs inte jobbat på förut och den här gången är det utdelning av post men även det måste man väl kunna lära sig tänker jag.


jag har också varit produktiv i träningen idag. sprang "amandas runda" som motsvarar nästan 7 km och kände mig knappt trött alls. höll iofs strax under 6 minuter per km så inte speciellt snabbt tempo men det kändes SKÖNT. kändes som att jag kunde fortsätta tusen mil till typ. älskar när det känns så.

fick också världens finaste överraskning på posten:



lisa skickade ett kort med lite uppmuntran i, blev så himla himla glad. tack finaste du <3 (tyvärr vann jag ingenting på lotten, satan, otur i både kärlek och spel är väl inte rättvist?) nu kan jag se BATMAN

nu är jag ensam hemma och vet inte vad jag ska göra resten av eftermiddagen. längtar tills ikväll. puss.
1 alex:

skriven

det är bara att ringa mig om du får panik mitt i utdelningen, efter mina x anatal år på posten (det är pinsamt hur många det faktiskt här) kan jag det mesta :)

Svar: haha tänker på dig när jag sorterar. jag tycker iofs det är ganska roligt :)
amanda.

2 Charlotte:

skriven

Jag har nog inte hängt med så bra på din blogg de senaste inläggen (eller några bloggar, jag ögnar typ igenom allt), men om jag nu förstått saken rätt, sitter du i en rätt pissig situation liknande den jag satt i förra hösten. Och jag vill bara säga att jag tänker på dig.

Svar: <3
amanda.

Kommentera här: