FÄRDIG FFS

sån obeskrivligt konstig känsla: jag skickade precis in min uppsats om häxprocesserna. alltså slutgiltigt skickade in. herregud mitt lilla hjärtebarn. mitt problem, har jag fått inse, är att jag försvårar de här uppsatserna något djävulskt. jag gör så mycket mer än vad som krävs och jag gör det så urbota noggrannt. min handledare har påpekat det tusentals gånger men det har inte riktigt gått in, men när jag ser hur lång tid varje uppsats har tagit för mig jämfört med alla andra så förstår jag det. jag gör det så mycket svårare än vad det är. men min uppsats om häxprocesserna är nu klar: 58 sidor noga avvägda ord och jag är så NÖJD med allting. det känns så SKÖNT.



egentligen bara dags att fortsätta med nästa men det gör jag imorgon. 
 
 
1 angie:

skriven

Bra jobbat vännen!! <3

2 Hilda:

skriven

Duktiga du!

3 Karin:

skriven

Yey! Bra jobbat!

4 jullis:

skriven

Åh vad härligt att höra! You go girl! Du fixade det och du har ingen annan än dig själv att tacka det för!
Bamsekramar

5 Emmy:

skriven

wooohooo ! Bra jobbat ! :)

6 Alex:

skriven

Grattis! Gud vad skönt för dig och kul att du är så stolt över den! (Jag tror jag har samma problem som dig, man ser liksom framför sig hur den bästa versionen av uppsatsen ska se ut och så blir det så sjukt svårt att göra något annat än det).

Kommentera här: