Vilken jävla start

Vilken jäkla hetsmorgon! Insåg pÅ vägen till bussen att min från USA beställda julklapp hade försökt levererats men att jag inte varit hemma och att de inte lämnat någon note. Försökte ringa delivery-bolaget men numret hade "upphört". Det var alltså den NIONDE december som försöket hade gjorts, och de har inte hört av sig på något sätt. Blir så arg så jag skakar, beställde i ren protest en liknande vara från en svensk butik som bör hinna leverera innan jul. Vore så sjukt tråkigt annars, är en jättebra present verkligen. 

När sedan lugnet åter lagt sig kom jag ner till stationen och möts av nyheten att tåget är försenat. tog det senare idag för jag skulle kunna gå med killarna längre imorse, har tagit det tidigare alla andra dagar den här veckan och det har inte varit något problem. Såklaaaaart ska det vara försenat idag!! Och inte nog med det; kände i fickorna och insåg  att jag GLÖMT JOBBNYCKELN HEMMA. Asså. Fy fan. Har fått ringa Jehona och be henne cykla ner till stationen för att möta upp mig när tåget kommer in och lämna över sin nyckel. Gosh. Stackars henne, hon låg och sov. Vad är det här för himla start på dagen?? Skämmes ta mig fan, livet! 

Bjuder iaf på kaxig posebild för att battla det jävliga. Jag är ju egentligen pepp på den här dagen!

Kommentera här: