Lost boys like me are free

Har ny favoritlåt. Den här. Kanske för att jag lyssnade på den på repeat igår. Kanske för att hon tycks älska Peter Pan lika mycket som jag gjorde. Använde Peter Pan för att komma över book hangovern från Fifty shades och skapade mig en ny Neverland-book hangover istället.

 
Okej, idag kommer jag med en bra nyhet:

PIERRE HAR BLIVIT BEVILJAD CSN! Fucking ÄNTLIGEN! Han har alltså pluggat sen förra sommaren och har först nu skrapat ihop tillräckligt med poäng för att återigen inkassera lite studiestöd från tyrannen CSN. Skönt och välbehövligt och väldigt sten-från-hjärtan-lättande.

Tog också precis en selfie:


Men den blev så lågupplöst så jag känner att den måste bort från instagram NU. Sådär. Ni får njuta av mitt anlete här ovan istället för min instagram från inte smutsas ner av sådant (gud har såna konstiga krav på mitt instagram-konto, raderar nog fler bilder än jag behåller. Raderar gamla bilder på löpande band också så det är aldrig säkert att de finns kvar för helt plötsligt kommer jag på att de skär sig i färger mot alla andra eller ser konstiga ut i flödet). 
 
Ser ni förresten att jag inte har någon eyeliner? Hör inte till vanligheterna men ibland känner jag för att vara lite wild n crazy. 

Imorgon ska jag och Magda ha sleep over! På torsdag far vi till Stockholm över dagen och varför inte göra det lite extra festligt liksom? Precis, så tänkte vi också. Och eftersom hundarna ska till Linghem imorgon så blir det perfekt att skeda Magdis istället för dem. 

Nu ska jag ta ut dem på en sväng, fortsätta lyssna på sci-fibokhandlens podcast och sedan krypa ner i sängen med boken däruppe på bilden och försöka komma över mina två baksmällor......... vilket kommer att gå sådär. MEN Magikerna verkar riktigt riktigt bra den också, om man bortser från att alla liknar den vid Narnia? Jag avskydde ju Narnia så det gör mig lite nedstämd. Vad som däremot är bättre är att den även liknas med The Secret History och det var även vad Lev Grossman sa i intervjun jag hörde med honom? Att han träffat Donna Tarrt och varit livrädd för att hon skulle anklaga honom för plagiat, eftersom han lånat så mycket från den. Men eftersom den Hemliga historien är fantastisk så måste ju då denna också vara det? Ok dags för sängen. Nu.

Kommentera här: