Dissar ensamheten

Hej! Jag tröttnade på att bo själv så jag bad pappa komma och hämta hundarna, och sen tog jag tåget ut till linghem efter jobbet.  Och alltså linghem. Min oas! My happy place. Finns inte en plats på jorden som gör mig lyckligare och mer trygg och lugn. Älskar mina föräldrar och min familj, och den kärna mamma och pappa på nåt (oklart) vänster byggt upp här hemma. 

Kom hem till ugnsrostade rotsaker och rostbiff, samt ett upphällt glas vin som väntade på bordet <3 Sen bokade mamma och jag hotell till Malmö, vi ska dit i slutet på februari! Hälsa på jule och finis. 

I natt låg jag uppe till kvart i tre och läste ut min bok! Är jättesällan jag är vaken så länge, men just när jag hamnar i mitt läsnings-esse och är mitt i storyn så är der som att hjärnan inte tillåter sig att bli trött. Jag slutade inte förrän boken var färdig. Började vid sju och var som sagt färdig 02.45... Det är dock nåt speciellt men den känslan man får när man varit så inne i en bok under en så intensiv period! Har gått och känt mig lite fnittrigt småkär hela dagen idag, varm och lycklig och med en "allt-löser-sig"-känsla. Allt tack vare Levi i Fangirl. Häftigt ju! 

Nu har jag påbörjat Boktjuven igen (för andra gången). Gillade den inte förra gången (blev ju obviously aldrig färdig) och gillar den hittills inte heller denna gång. Så förbannat pretto!!!!! Men jag älskade ju Markus Zusaks Jokern (I'm The Messenger) så jag tänker att den här måååååste vara bra..! Återkommer i ämnet. 

Avslutar med en bild från kvällens kissrunda: 


Mycket kiss-pepp vovve. Not. 😂. Godnatt!!

Kommentera här: