kvällsplaner

hej, iskallt i vardagsrummet nu. försöker njuta kvällen till fullo här. lagade mat, tog god tid på mig, lyssnade på pod. åt mat, läste bok. satte på kaffe medan jag diskade, åt mazarin + drack kaffe och hade vispat varm mjölk till och med. satt kvar och läste, har nu flyttat hit. ska spela lite tv-spel, kanske ta ett bad. gå ut med killarna, lägga mig under dubbla täcken och vara glad över att det är fredag imorgon. jobbar hårt för att omfamna ensamheten med öppna armar. så svårt är det ju inte.

 
dricker numera mitt kaffe ur den vackraste muggen som universum skådat. direktimporterad från black mesa research facility, eller kanske från webhallen. fick den av pierre i julklapp <3

en kund sa idag att jag gav bättre svar än google, ser det som ett gott tecken. och beatles finns på spotify, det gillar jag. nu ska jag sluta babbla strunt och istället sätta mig framför fallout 4. seeya

Kommentera här: