ont i magen och less.

Idag gick jag hem från jobbet pga ont i magen och less. det går inte att vara trevlig mot kunder om man inte mår bra inuti, då blir det mest bara bitterhet och otrevligheter som kommer ut. 

gick ut med hundarna och lät ossi gräva hål i en kvart. fick symbolisera min frustration, tycker han gjorde det bra. han får mvg av mig. för ungefär såhär känner jag lite med allting atm:

 
pierre åker ju på måndag. vi har inte fått något svar om lägenheten. och jobbet känns, som tidigare nämnts, inte speciellt roligt just nu. antar att det är julstressen och allt med det som tar musten ur en. marielle hade ett förslag som hon tog upp med hr förra året om att alla butikschefer borde få en kortare ledighet i februari, när rean är nedplockad. det är ändå den mest innehållslösa månaden under hela spelåret, och för att få trevliga arbetare så skulle det vara en rimlig investering. kan man tycka. det tyckte inte hr, de typ dumförklarade henne. härligt. 

läste ut min bok förut. kändes skönt, har hållt på att läsa den väldigt länge nu. den var riktigt bra, det är inte det, men jag har såååå många jag vill läsa så det är liksom alltid en speciell känsla när man blir klar! skrev om den här: Uprooted.  

tror jag ska läsa boken jag fick låna av julia, känner att jag vill läsa på svenska nu. engelskan kan bli lite krånglig ibland och svår att liksom plöja och fullkomligt sluka, som man kan göra med böcker på svenska. 

hejdå!

Kommentera här: