JUST NU (vill jag leva) (går ju inte att inte tänka på den låten när man skriver de orden)

RIGHT NOW.

Thinking of:
Hur urbota enformigt och tjatigt Uncharted 2 är, och att jag har full förståelse för att det bara fick en 8 i betyg när det begav sig från Gamereactor (ett betyg som tydligen medförde ramaskri).

Watching:
Tittar ju inte på så mycket men har faktiskt kollat igenom närmare 30 avsnitt av Death Note efter att jag blev klar med briljanta Attack on Titan. Har hamnat lite i en Death Note-svacka dock, tycker serien har tappat lite i intensitet och spänning. 

Reading:
Utvandrarna av Vilhelm Moberg. Den är mycket bra men tar lite tid!

Planning:
För resan till Mallorca som vi åker på på söndag! ÅÅÅååååÅÅÅH längtar SÅ!

Wearing:
Ha, mjukisbyxor + adidas-mjukiströja. Ledighet genererar sådana klädval.

Listening to:
Det är helt tyst här nu! Jag lyssnar oftast till digilistan trots att jag inte alls är ett fan av komersiell musik, men det är det som går hem i butiken. När jag kommer hem är jag så trött på musik att jag uppskattar tystnaden nåt jävulskt. 

Eating:
Åt precis ägg + bacon + chaminjoner och drack kaffe med skummad mjölk. LEDIG DAG återigen <3

Wanting:
Lite mer pengar och en säkrare framtid men det är kanske lite väl starkt att önska. Vill iallafall ha fint väder på resan?

Looking forward to:
Mallorca <3

Kommentera här: