gräsänka

hej! pierre har åkt upp till borlänge och ska vara borta ända till söndag och jag får lite vibbar från förra året såhär i kvällsmörkret. ska ärligt säga att jag är SÅ glad att vi inte längre är särbos, var en ganska påfrestande höst förra året och jag är inte säker på att jag hade orkat ha det så hur länge som helst. men en helg kan han väl få vara i dalarna, okej då ;) jag har bokat upp mig under tiden så att det inte ska bli allt för ensamt (sen tycker jag ju visserligen om att vara ensam också, hehe) - ska hänga med emmy och laga mat/dricka vin imorgon kväll och gå på aw med magda på lördag! känns bra och kul och bra och kul. jag har fria händer med maten imorgon, tror det kommer bli något så spännande som.... trumvirvel... TACOS!!! pga det är så gott, men vi får se, imorgon kanske jag är sugen på något helt annat! 

 
har ätit soppa och macka till kvällsmat, har tvättat och städat och klockan är "bara" åtta... läsa i soffan resten av kvällen? taget <3 GODNATT!

Kommentera här: