Magdas surprise party!

Ikväll har vi överraskningsfirat magda på hennes 25-årsdag! Bea styrde upp det så fint och köpte ballonger, helium och tårta och grejer och så åkte hon, jag och Emma dit några timmar i förväg och fixade det festligt och fint <3 jag tror magda blev riktigt glad, det var så kul att se! Av mig fick hon quidditch through the ages och the tales of beedle the bard i en fin samlarutgåva. 

Mängder av Magdas favoritchoklad, en stor chokladtårta med färska bär, chips och dip, capri-sun-dricka, kakor och ballonger! Det är man minst sagt väl värd när man fyller 25.

<3 

Det konstiga är att jag nu känner mig lika trött som efter en fyllefest? Att jag typ känner mig bakis och trött i huvudet och att jag måste ha ett vattenglas vid sängen? Antingen är det väldigt psykiskt, att min kropp är så dålig på att gå ut och umgås utan alkohol att den helt enkelt låtsas att den blivit full ändå, eller så är jag så introvert att jag blir alldeles utpumpad av att vara social och prata att jag blir lika trött som efter en helkvälls fylleslag. Hmm. Kanske en blandning av båda.

Kommentera här: