VG på examensuppsatsen!

Hej! Just nu sitter jag ensam hemma en fredagskväll, pierre är iväg och planerar svensexa med några kompisar och jag har lite sån där FOMO-ångest eftersom det är fredag. Löste det genom att ge mig ut och träna, sprang 2,5 km och blev inte svettig? Märkligt. Skulle kanske sprungit längre men hade med mig Zach och han ska ju helst inte anstränga sig för mycket så det fick räcka. Igår var jag dock på Bishops arms med det här fina gänget:


Det är jag, Emmys mamma Pia, låtsaspappa Agne och så Emmy då förstås! Vi tog en AW tillsammans och passade på att fira att jag fått följande email tidigare under dagen:


OMG!!!!!! Jag blev alltså inte bara godkänd på uppsatsen, jag fick VG också!!! Det är så sjukt stort, tror jag har fått VG på två saker tidigare under hela min tid på Liu. En B-uppsats i svenska som jag skrev med en kompis, och sen på en munta om släkten Vasa. 

Emmy smygfotade mig i baren när jag köpte öl. Fick typ samtidigt en Whats-app bild från Lojsan tagen från ett annat håll, för hon var på AW med Tekniska verken och satt vid ett annat bord! Kul ju! Köpte Budvar såklart, min favvo-öl och den finns typ bara på Bishops. 

Så fint att få hänga lite med min "andra" familj och få fira att mitt plugg-år ändå går i rätt riktning <3 Nu väntar en helg med jobb (har hoppat in på pass tre dagar i rad, skulle varit ledig egentligen). Suck, är inte sugen på det, men man får inga pengar av att sitta på soffan! Puss och godnatt, nu ska jag BADA

Kommentera här: