Bilder från julveckan

Okej mitt herrskap. Här följer en bildbomb från den senaste veckan, den sista veckan innan jag börjar jobba igen! Håll till godo:
 
Den 23:e bestämde vi oss för att ge oss ut och jogga en sväng! Vi sprang ärtrundan och hälsade på ute hos Zach. Tror allt att han följde med tillbaka och firade jul med oss <3
 
Elli tjuvklämmer lite på paketen hemma hos oss i sin nya juldräkt.
 
Ytterligare en bild på den glada tränande trion! Denna tagen innan träningspasset kan vara värt att notera. Tror inte vi såg lika muntra ut efteråt...
 
Elli och jag på självaste julafton <3
 
En liten baderska i badkaret hemma hos farmor i Borlänge! Vi åkte upp den 26:e och stannade tills den 30:e. Två bad hann vi med! Ett med papi, och ett med mami!
 
I köket hos farmor när vi precis kommit upp! Christer är visst kapad vid halsen, sorry bout that.
 
Vi bokade in en bana badminton och for iväg och spelade, jag, Pierre Michelle och Olivia! Det var sjukt kul, resulterade dock i öm racketarm i flera dagar efteråt.
 
Salig blandning som alltid: här bild från julafton och Elli som öppnar ett paket. Strax därefter blev hon för trött och gick och la sig... 
 
 
Fler badbilder pga det sötaste jag sett. "Josefinaminen" på den andra bilden är numera en klassiker.
 
Hela lilla familjen på julafton <3 
 
Juldagen spenderar ju vi alltid hos gammelmormor Violete, så även denna juldag. Här i hennes överbelamrade vardagsrum, öppnandes paket med gamla juldekorationer som hon hittat i sin egen källare. 
 
Elli och mormor sover vid granen. Gulligaste bilden jag sett.
 
 
Julle och jag på jul(le)promenad på julaftons morgon. Eller näre var.
 
Julle och jag görandes det bästa vi vet: umgås i tystnad över varsin bok. Alltså skulle kunna spendera ett helt liv såhär.
 
Igår (29:e dec) var vi över hos farfaster Kerstin och åt plankstek som Tina lagat åt oss! Otroligt gott. 
 
Elli unt me framför plankorna. Helt klart värt en vink!
 
Matstopp på donken idag under resan hem. Elli fick en pommes, men var mer intresserad av att titta på folk.
 
Lilltjejen har börjat resa sig mot ALLT nu! Inte en lugn stund i detta hushåll längre.
 
Slutligen, igår var vi inne i Borlänge stad och träffade upp Dennis, Lisa och lilla Rut. Så kul att tjejerna får träffas med jämna mellanrum, snart kanske de till och med minns varandra! haha. 
 
Puss!


Kommentera här: