Kan fortfarande ej relatera

OmfGGGG just nu har jag så förbannat förbenat ont i kroppen! Jag orkar inte vara en del av den, det känns som att jag är 90 år gammal och inte kan gå/stå/ligga/ta mig fram utan hjälp. Mitt normaltillstånd är inte riktigt såhär men idag och igår har vi jobbat HÅRT med renoveringen och det får jag visst lida för nu. Har målat tal, väggar och börjat tapetsera sovrummet under dessa två dagar och nu har mitt bäcken sagt ifrån med RÅGE. Har inte känt av foglossningen på flera veckor sådär ordentligt, men nu ni. Nuuuuu. Ajjjjjjjjj. Har fått en varm vetekudde att ha under svanskotan så det är lite lindrigare just exakt nu iallafall. Av just den här anledningen (90-årskänslan alltså) kan jag känna att jag verkligen vill ha ett slut på graviditeten. Men i övrigt kan det fortfarande få dröja. Jag har INTE vant mig vid tanken på att få ett barn, byta blöjor, amma, gilla barn. Gah. Det känns forfarande sjukt främmande och jag kan inte relatera alls till 99% av alla under hashtaggen #bfmars2018 eller liknande som liksom längtar sig sjuka efter sina avkommor. Önskar dock jag kunde det för känner mig som världens konstigaste människa?
 
(null)
 
Imorn är det iallafall amningskurs pga måste bearbeta tanken på att någon ska suga på mitt bröst, vi ska gå med Louise och Viktor så det ska ändå bli kul. Funderar bara på vad de ska prata om i 14 timmar? (Två kurstillfällen på 7 h vardera). 

Kommentera här: