40 + 2

Dagarna lunkar på. Idag var vi på solvändan och hämtade det sista, nu ska vi bara boka städning så är vi klara där sen. Känns vemodigt pga jag är sämst på förändringar men när det väl skett vill jag inte gå någonstans emellan, då vill jag ha allt klart på en gång. Så det är ändå skönt att det börjar lida mot sitt slut och att det här numera är vårt nya hem. Himnavägen 22. Farfar och farmors adress som numera är bostad åt nästa generation Almén. Märkligt men fint på samma gång. 

 
Ikväll har Louise och Viktor varit här och tittat på radhuset. Precis som när vi var hos dem första gången passade vi på att testa den lokala pizzan för att se så att den håller måttet. Både Mantorps och Linghems pizzerior måste ändå anses vara godkända. Nu är jag dock helt slut, sitter utslagen i soffan och ska nog snart gå upp och bädda ner mig i sängen. Läsa lite bok. Godnatt!

Kommentera här: