När knyttet sover

idag har jag en liten tjej som är ynklig, ledsen och snorig. som tur är har hon somnat nu. hon höll ut nästan hela babysången men blev trött på slutet samt grät hela vägen hem. när hon somnat i sin säng låg hon fortfarande och snyftade i sömnen, ALLTSÅ hur ont gör inte det i mammahjärtat?
 
sen efter att barnet somnar infinner sig lite av en apati. vad ska jag göra nu? ingenting som är för högljutt pga då är risken för stor att hon vaknar. så inte det som egentligen verkligen behövs: städas. jag skulle också vilja ge mig ut och springa men jag kan ju inte lämna henne obvi. sååååå det får bli kolla lite bloggar på datorn, börja klura på julklappar SAMT om tiden finnes läsa lite bok i soffan. härligt ändå ju <3
 
och BÄSTA nyheten btw, JULLE KOMMER HEM IMORGON <333
 
 
 
 
 
varje dag hon inte är hemma eller jag inte är där saknar jag henne. hon är som en extra del av mig själv som jag är tom utan. livet är komplett när hon är nära! längtar!!!!

Kommentera här: