2009 03 21 - 2018 09 18

åh gud JAG SAKNAR HUR HAN LUKTAR.
 
hans varma lukt, lukt av trygghet, lugn och kärlek. jag är så otroligt ledsen att jag inte kunde känna hans lukt när vi skulle ta farväl, jag kunde inte andas genom näsan för jag grät så. nu får jag aldrig mer känna hans lukt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag tänker på honom hela tiden. jag vet exakt hur han skulle reagera i olika situationer. han var med oss på morgonpromenaden, och igårkväll i spåret, fast han inte syntes. han går okopplat bakom oss och kan stanna och lukta hur länge han vill. 
 
han var min bästa vän och följeslagare i nästan 10 år. under hela min tid som 20-åring. nu blir jag snart 30 och han följer inte med över strecket. han stannade i 20-talet. därför kommer mina år som 20-åring alltid vara mina bästa. 
 
fy FAN vad ont det gör.
 
älskade älskade älskade zacharias. som jag saknar dig.

Kommentera här: