Turkiet imorgon

Imorgon åker jag, Pierre och Elli på resa till Turkiet! Klockan 16.45 avgår planet från Arlanda så vi åker hemifrån någon gång på morgonen för att ha tid till eventuella blöjbytarstopp och liknande. Vi har beställt en airshell till vagnen också som man hämtar ut någonstans, alla såna nya grejer gör mig lite nervös och gör att jag känner att jag vill ha gott om tid för att inte stressa upp mig. Jag är faktiskt ganska nervös över just resan, när vi väl är framme känns det lättare. Är hon grinig eller gnällig får vi väl hänga på rummet eller turas om att vara barnvakt och ligga på stranden. Men just resan är ju ett nödvändigt ont. Var tar man vägen om hon skriker ombord på ett flygplan? Stackars medresenärer. Nu är det vår tur att vara barnfamilj och ha liten bäbis. 

Det är najs också för vi har all inclusive så vi behöver inte tänka på mat och dryck utan kan bara hämta. HUR NAJS EGENTLIGEN. Är nog det som jag längtar allra mest efter, haha.

 
Det ska bli så skönt att få bada och sola lite iallafall! Elli fick ju bada åtminstone några gånger i somras, och hon gillade det. Så detn kommer nog bli toppen! Och skönt för Pierre som inte fått vara ledig under den varma sommaren att äntligen få lite semester. 
1 Lojsan :

skriven

Åh vad roligt!! Hoppas ni får det fantastiskt på resan!
Hur gick färden? Såg att Elli somnade på planet?
Gick allt bra?
Puss

Kommentera här: